
onsdag 23. januar 2008
mandag 21. januar 2008
Mandagen 21.01/08
Hei.
Jeg heter Andrea , og denne bloggen skal brukes til skolearbeid.
Jeg går 1året Design & håndverk på Bjørkelangen VGS.
Mens neste år vil jeg gå Interiør & Utstillingsdesign, det høres veldig moro og jeg liker å drive med interiør og sånt. Jeg skal gå Bjørkelangen neste år også, fordi jeg synes den skolen er veldig bra. Håper jeg kommer inn dit neste år, det blir gøy ;D
Jeg heter Andrea , og denne bloggen skal brukes til skolearbeid.
Jeg går 1året Design & håndverk på Bjørkelangen VGS.
Mens neste år vil jeg gå Interiør & Utstillingsdesign, det høres veldig moro og jeg liker å drive med interiør og sånt. Jeg skal gå Bjørkelangen neste år også, fordi jeg synes den skolen er veldig bra. Håper jeg kommer inn dit neste år, det blir gøy ;D
Abonner på:
Innlegg (Atom)
