Jeg heter Andrea, og er snart 17år gammel. Har verdens beste kjæreste som jeg elsker av alt i verden! < 3
Vi har vært sammen i 2år & 3mnd nå (: Elsker han sinnsykt!
Ellers elsker jeg å være med venner & familie , og ha det moro (:
Går Interiør & Utstillingsdesign til høsten (: gleder meg sinnsykt mye !
2 kommentarer:
det blei et kjempe bra bilde:D
Takk (:
Legg inn en kommentar