Hei.
Jeg heter Andrea , og denne bloggen skal brukes til skolearbeid.
Jeg går 1året Design & håndverk på Bjørkelangen VGS.
Mens neste år vil jeg gå Interiør & Utstillingsdesign, det høres veldig moro og jeg liker å drive med interiør og sånt. Jeg skal gå Bjørkelangen neste år også, fordi jeg synes den skolen er veldig bra. Håper jeg kommer inn dit neste år, det blir gøy ;D
mandag 21. januar 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar