Denne uka begynte vi med å velge hva vi skulle fordype oss i, etter vi hadde valgt hva vi ville jobbe med måtte vi sette problemformelering og kompetansemål.
Jeg har jobbet med Interiør design, designet ett lite rom. Om å lage ett kult, tenåringsrom. Ferdigproduktet ble ferdig til slutt, og jeg er fornøyd :D
fredag 8. februar 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar