skip to main | skip to sidebar

Andrea Lovise

onsdag 23. januar 2008


Lagt inn av Andrea Lovise kl. 00:11

2 kommentarer:

Ina sa...

det blei et kjempe bra bilde:D

23. januar 2008 kl. 00:41
Andrea Lovise sa...

Takk (:

23. januar 2008 kl. 00:43

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (4)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (1)
    • ▼  januar (2)
      • Uten tittel
      • Mandagen 21.01/08

Om meg

Bildet mitt
Andrea Lovise
Jeg heter Andrea, og er snart 17år gammel. Har verdens beste kjæreste som jeg elsker av alt i verden! < 3 Vi har vært sammen i 2år & 3mnd nå (: Elsker han sinnsykt! Ellers elsker jeg å være med venner & familie , og ha det moro (: Går Interiør & Utstillingsdesign til høsten (: gleder meg sinnsykt mye !
Vis hele profilen min